היחידה לחידוש הסכמי גירושין

היחידה לחידוש הסכמי גירושין

מגיעים לכאן זוגות שעברו ברבנות לפני כמה שנים ומאז לא מפסיקים עדיין לריב ולהתכתש ולא להיות בקשר ואנחנו הצלחנו לעשות הסכם חדש והסכמים חדשים בקרב זוגות הורים שלא מוצאים את הדרך לשתף פעולה ביניהם סביב הילדים וסביב עצמם, גם אחרי שהם כבר נפרדו.

הקמנו את היחידה לחידוש הסכמים במרכז גישור אהוה בקיסריה ומזמינים אתכם לבוא ולחדש את ההסכם ולחשוב על מה אפשר לשפר ולדבר על המחלוקות ולדבר על הקשיים.

אנחנו עושים את התהליך הזה בישיבות של אחד אחד, פעם עם הגבר ופעם עם האישה, וכך אנחנו מצליחים ליצור אחרי מספר פגישות הסכם חדש, שמקבל תוקף של פסק דין.

אנחנו עושים חידוש הסכמים לזוגות שלא מצליחים למצוא את הדרך, או שצריכים איזשהו עדכון – השתנתה המציאות, השתנה המצב, השתנו הנסיבות, הילדים גדלים, אנחנו רוצים משהו אחר – אפשר לעדכן את ההסכם, לא חייבים להישאר עם ההסכם שחתמנו לפני שש או שמונה שנים בבית המשפט או ברבנות ועכשיו הוא לא עובד כבר והוא לא מסתדר ואנחנו במצב שאנחנו לא בקשר עם השותף שלנו להורות.

אפשר לעשות את השינוי הזה וזה משנה את החיים בצורה דרמטית, לשני הצדדים ובעיקר לילדים. אז בואו לחדש הסכמים במרכז גישור אהוה קיסריה.

כלי נגישות